Тендер для вибору тренера для проведення 2 тренінгів щодо залучення коштів та ресурсів для роботи організації

Організація: Громадська організація «Родина Героїв «Небесної Сотні»

Предмет тендеру (форма надання послуги) Проведення ДВОХ  2-денних тренінгів з питань залучення коштів та ресурсів (фандрейзингу) у м. Києві та у м. Львові та надання супроводу (30 годин консультацій) для розробки фандрейзингової стратегії організації на 2 роки і не менше 5 планів для впровадження відзнак на честь Героїв Небесної Сотні

Для кого надаватиметься послуга:Учасники тренінгу у м. Києві – 15-17 осіб з числа представників Ради ГО (керівний орган) та родин Героїв Небесної Сотні – членів ГО.Учасники тренінгу у м. Львові – 14-16 осіб з числа представників родин Героїв Небесної Сотні – членів ГО.

Тип тендеру та спосіб оголошення Відкритий (шляхом оприлюднення інформації на сайті організації)

Мета тендеру Вибір постачальника –  тренера для проведення тренінгів та надання консультацій (коучингу) для розробки документів Назва програми, в рамках якої замовляється послуга Кошти Програми «Платформа розвитку громадянського суспільства»

Термін надання послуг Проведення тренінгів – у період з 20 жовтня по 30 листопада 2017 року (у дні тижня «субота-неділя», точна дата буде визначена пізніше). Надання консультацій для розробки документів – у період з 01 листопада по 31 грудня 2017 року

Місце надання послуг:Тренінг 1 – м. Київ, тренінг 2 – м. Львів.Консультації – дистанційно (електронною поштою, телефоном, тощо).

Особливі вимоги: Учасників тренінгу необхідно поінформувати про різноманітні сучасні різновиди фандрейзингу, ознайомити із особливостями співпраці та залучення фінансування / ресурсів з місцевих та державного бюджетів для впровадження різноманітних проектів та ініціатив  – відзнак на честь Героїв Небесної Сотні (пам’ятні стипендії, конкурси, фестивалі, зустрічі, літні школи, змагання, пам’ятники, фільми, книги, тощо). Включення заходів на честь Героїв до програм національно-патріотичного виховання молоді управлінь освіти чи у справах сім’ї та молоді у обласних та районних центрах України, тощо. Більш детально про специфіку роботи організації по впровадженню відзнак на честь Героїв – можна дізнатися на сторінках у мережу Фейсбук

https://www.facebook.com/RG.NebesnaSotnia/?modal=composer

https://www.facebook.com/VidznakaGeroiv/notifications/

Сума тендеру і валюта Проведення ДВОХ 2-денних тренінгів у м. Києві та м. Львові – максимальна сума 16 000 грн Надання 30 годин консультацій – для розробки фандрейзингової стратегії організації на 2 роки і не менше 5 планів для впровадження відзнак на честь Героїв Небесної Сотні – максимальна сума 7500 грн

Умови оплати Оплата послуг здійснюється ГО «Родина Героїв «Небесної Сотні» на підставі Договору з постачальником послуг, обраного Тендерною комісією та відповідно до вартості послуг (кошторису), затвердженого Тендерною комісією.Оплата проводиться шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях впродовж 3 днів після підпитання актів про надання послуг.

Термін незмінності умов Надані учасниками тендеру комерційні пропозиції мають бути дійсними без змін до кінця надання послуг

Кінцевий термін подання заявок 05 жовтня 2017 року, до 18:00Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну – розгляду не підлягають.

Спосіб отримання заявок Повний пакет документів надсилається електронною поштою на 2 адреси: heavenlyhundred.office@gmail.com та heavenlyhudred@gmail.com У темі листа вкажіть «ЗАЯВКА_на_ТЕНДЕР_прізвище»

Правила оформлення тендерної пропозиції Склад пакету документів

До участі у тендері допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення ВСІ документи просимо подавати у форматі «WORD», а скановані документи – у форматі PDF. Документи, подані у будь-яких інших форматах Тендерною комісією розглядатися не будуть.

Документ 1  – ЛИСТ-ЗАЯВКА від учасника на ім’я Голови організації – Бондарчука Володимира. У листі необхідно висловити бажання взяти участь у тендері, погодженням із умовами проведення тендеру, підтвердити згоду на обробку персональних даних;

Документ 2  –  попередня програма 2-денного тренінгу (проект) із зазначенням методик, які будуть використовуватися під час тренінгу, описом практичних занять, тощо;

Документ 3  –  запропонована цінова пропозиція – вартість послуг за тренінги та консультації;

Документ 4  –  резюме тренера;

Документ 5  –  інформація про перелік подібних тренінгів, які учасник тендеру проводив за останні 3-5 років, просимо також вказати назви організацій, для яких тренінги проводилися;

Документ 6 – імена та контакти 3 осіб, які можуть надати рекомендацію щодо кваліфікації учасника тендера.Визначення переможців Відбудеться після оцінки пропозицій згідно критеріїв, які зазначені у тендерному оголошенні – за рішенням Тендерної комісії.
Термін: не пізніше 17 жовтня  2017 р.

Оприлюднення результатів процедури Шляхом повідомлення учасників тендеру електронною поштою/ телефоном впродовж 3 робочих днів з дати прийняття Тендерною комісією рішення про визначення переможців.

Критерії відбору переможців

1) подача повного пакету документів відповідно до вимог тендеру;

2) прийнятна ціна та умови надання послуг;

3) достатня кваліфікація та досвід роботи у сфері проведення подібних тренінгів, і особливо – щодо співпраці із органами влади і залучення коштів від місцевих / державного бюджетів;

4) відповідність заявки потребі заявника і технічним умовам тендеру.

Особливі умови Замовник:- покриває витрати, які складають безпосередньо винагороду за надані послуги, передбачені тендером;- за потреби – забезпечує проживання тренера у готелі  (1 доба у Києві, 1 доба у Львові) і проїзд до місця проведення тренінгу;- залишає за собою право запитувати в учасників тендера додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують їх кваліфікацію.

Учасники фактом участі у тендері:- визнають, що несуть відповідальність за достовірність наданої інформації та усвідомлюють репутаційні ризики, пов’язані з наданням недостовірних відомостей та послуг неналежної якості;- погоджуються з усіма умовами тендеру і зобов’язуються виконувати їх належним чином- зареєстровані на порталі www.cd-platform.org

Контактна особа для запитань щодо тендеру: Винничук Оксана, менеджер проекту  тел.. + 380 95 814 32 04  електронна пошта heavenlyhundred.office@gmail.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *